Συνοπτική παρουσίαση ενοτήτων
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω θεματικές ενότητες τις οποίες παρακολουθούν όλοι οι συμμετέχοντες:
- Επικοινωνία και ΜΜΕ στον Αθλητισμό: λειτουργίες και εργαλεία.
- Καινοτόμες μορφές Προώθησης και Δημοσίων Σχέσεων στον Αθλητισμό με τη χρήση των New Media.
- Διαμοίραση περιεχομένου στα social media, ανάλυση διαδικτυακών μετρήσεων, ποιοτική και ποσοτική αποτίμηση κινήσεων.
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό.
- Η χρήση των Νέων Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία της Φυσικής Αγωγής.
- Καινοτόμες εφαρμογές Νέων Μέσων στα αθλητικά events.
- Νέες μορφές τηλεοπτικών μεταδόσεων και τηλεοπτικών δικαιωμάτων στην εποχή των social media και των κινητών συσκευών.
- Η Ρομποτική στις αθλητικές διοργανώσεις και στην αθλητική δημοσιογραφία (robot journalism).
- Η χρήση των Νέων Μέσων στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
- Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στην Αθλητική Δημοσιογραφία.
- Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον Αθλητικό Τουρισμό και στον Τουρισμό Αθλητικής Αναψυχής με τη χρήση Νέων Μέσων.
- Μεσογειακοί Παράκτιοι Αγώνες, Πάτρα 2019: Μελέτη περίπτωσης για τη χρήση των Νέων Μέσων.
- Τελική εργασία προγράμματος